Ändring i planeringen!

Igår var vi på GARK och Josse markarbetade för Ann. Bestämde då att jag och Prego skulle komma till henne idag och hoppträna. :)
Utrustning:
rakt bett utan nosgrimma
sadel

Så vi struntade i löshoppningen och ist red jag ut en sväng, först upp och ner i galoppbacken och sedan några varv i paddocken. Travade lite först för det var några läskiga kor precis bredvid banan, hehe. men se´dan slappnade han av och vi galopperade något varv åt båda hållen. :) Trändade på att få med yttersida och min egen position och då kunde vi vända rätt upp utan större problem. :)
Jag får inte bli för koncentrerad på hur Prego beter sig och gör, utan mer på min egen position och inverkan. då kommer det nog att bli jättebra. :)


förra gången vi var hos Ann och hoppade. :)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback