Skogen

Tror inte jag har skrivti om det på bloggen innan så får väl göra det nu ;)

Tycker inte Mozart har kännts riktigt som han brukar på sistonde, så vi åkte till Vaggeryd i måndags och kollade upp han. (är ju bra att göra det lite ibland, va ju ett år sen sist.) Han va helt ren men när dom böjde höger(?) kotled fram haltade han. Han hade blivit överansträngd, men det va inte alls farligt (som tur va!) Så han skulle skrittas i tre dagar (tills igår) i 45min. Sen skulle vi trava och skritta i 1h i en vecka. och så ska vi tillbaka på torsdag nästa vecka. (på min födelesdag!)
Det är därför bloggandet har blivit lite lidande!

Men idag travade vi första gången efter Vaggeryd och han va pigg o glad :) Tyckte han känndes bra, taktfast och så.
Va hemma från skolan idag oxå... hade (har) ont i huvet. Det dunkar när jag går! :( i morse (innan jag sov;)) kändes det typ som att jag skulle spy oxå :/ Usch! Men imororn ska jag till skolan har jag bestämt! ;) är jättetråkigt att vara hemma hela dagarna och sova ju! :( Sen har jag varit förkyld och snorig i en evighet nu känns det som! Pisstråkigt det med, hade ju tänkt börja träna lite nu med ;) haha!

Ska rida på morronen imorron för efter skolan ska jag med Becca och sen ska vi (tjejer i klassen) till Sofi och käka pizza och godis :) Trevligt-trevligt! :)

Och på lördag ska vi och provrida en ponny till :) kanske två om jag har lite tur ;D

Nu blev det ju långt och bra! ;D


Kommer ihåg när denhär lilla söta va hemma hos oss! <33 Sötis Delighten! :) Tror det va nån som skulle komma och provrida henne i början av nästa vecka..? Hoppas hon kommer till nån duktig liten unge som älska att hoppa lika mycket som hon gör! :D

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jättefin header, gillar bilden till vänster :)



Och snygg väst!

Har en likadan, fast min ser ändå annorlundare ut (har västen på mig i headern!)



Svar. Jaa, hemskt! =(

Tänk att åka på en tävling med din häst och hästen får en hjärtattack på framhoppningen! ;o :'(

2010-09-23 @ 21:26:30
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

SV: Tack så mycket :D mitt lilla charmtroll :)

2010-09-23 @ 21:38:58
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: Tuva

sv; Taack :D Han är en 7årig connemara ;)

2010-09-24 @ 18:26:34
URL: http://hoppetossans.blogg.se/
Postat av: Sarah =)

guuud vad sööt!!!

2010-10-03 @ 16:45:37
URL: http://seerrraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback