Provridning



Var och provred en ponny igår igen. :) vad tyx?
Han hoppade jättebra och tog inte i alls, hoppade väl inte så jättehögt men men. ;) han går LA, men hoppar lite MSV oxå. Han är inte så riden i dressyren, tråkigt för han känndes helt OK.(men lite jobb) Men han är -97a och då ska han ju vara klar på marken osså.. Sen ville han absolut inte landa i höger galoppen (tror jag det blir)! Och om han gjorde det så bytte han efter hörnet! Fattade ingenting, men han är nog lite sne tror jag... Plus att han såg ganska stor ut... Men han va kul att rida och hoppa i alla fall! :D Får se hur det blir men tror att han oturligtnog kanske går bort. :( Men vi får se som sagt :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag tkr han ser fin ut, ni ser bra ut ihop! Och han tar ju inte fel galopp hela tiden! Kram Rebecca!

2010-09-27 @ 18:41:20
URL: http://beckasponny.blogspot.com
Postat av: mathilda

min lilla pojke. världens bästa. och ja tyckte det såg bra ut. å se det är han inte . eller ja vet ju inte om han blev det hos sofie. men när ja tävlade han så va han inte det iaf och inte är han det nu häller. men ja vet att han hade svårt att landa i rätt galopp i ett av varvem å det har han alltid haft enda sen vi köpte han som 4 åring.

men detta är ju länge sen nu ju. hoppas du hittade något som passade sen. mvh Mathilda timons andra ägare i sverige

2011-09-08 @ 10:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback