Fin ponny!

Måste bara börja med att säga att det va jättekul igår :) Först hängde jag med Becca hem och vi red ut i skogen, jag hade Delighten :) <3 Hon va pigg och glad och vi hoppade nåt litet terränghinder :) Först tyckte hon att det va lite läskitg och hoppade undan, men på andra försöket gick det superbra! :)
När vi skulle cykla ner till Nush cyklade vi ner för värsta backen och jag typ skrek hela vägen ner! Skitläskigt va det, för Beccas cykle hängde typ inte ihop. :S Sen ramlade vi när det va rakt! HAHA! Trodde att jag skulle slå ihjäl mej först men sen va det ju skitkul! xD Men sen gick det bra och vi tittade på lite gamla videos och spelade kul spel! x)


Skulle ju ha åkt och provridit 2 ponnys.. men så blev det inte. :( Jättetråkigt men har bokat in två andra! :) En imorron och en på tisdag! Kul-kul!

Red ut på mozart idag. Han va jättefin! Gullponny. Jag tänkte jättemycket på att ha tummarna upp (om ni kollar på provridningsfilmen ser ni att jag håller händerna som värsta cykelstyret! :() och det gick bra :) Måste tänka på det typ hela tiden så att det inte faller tillbaka!


Melvin, jag och Josse på fika paus efter en dag i Falsterbo! hihi!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gullig header :)

2010-09-26 @ 20:36:36
URL: http://jenniesteinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback