Update?

Haha! Dåligt uppdatering var det här! ;D
Har blivit 15 :) I torsdags den 30 om ni ville veta ;) Fick lite pengar osså, mina presenter från mormor fick jag i sommras och sen har jag fått lite saker från mamma och pappa innan oxå och snart en ponny med lite tur! :D <33

Sen har vi varit i Vaggeryd med Mozart oxå! Han va helt ren och hur ren som helst på böjprovet - tror aldrig jag har sett nån så ren häst :) Så nu rider vi lite lugnt men galopp i skogen i tio dagar och sen som vanligt igen :) Skönt att det inte va nåt farligt!!

Ponnyn vi skulle till i torsdags åkte vi aldrig till. Såg film på den och den såg inte så trevlig ut :P
Men vi åkte i lördags (igår va det visst!) och provade en fin en :) Skriver mer om han i ett eget inlägg. ;) 

Mozart har varit jättefin och jobbar på bra! Idag jobbade jag han i en låg och lång form och han tyckte det va lite jobbitg i galoppen :) Men han jobbade fint och bar sej själv jättebra! Övade mycket på att släppa han helt och sen tillbaka till ett lätt stöd och han jobbade jättefint :) Bytte helt OK oxå, va ett tag sen jag bytte på han ;)



hehe! lite kul bild på mej och ponnyn ;) visst är han fin?
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback