Bruna träns!

Eftersom att jag vill ha ett brunt GG pannband med mässingsfärgade detaljer måste jag ju ha ett snyggt brunt träns, helst med mässing! Har ni några förslag på något snyggt? 

Dom här dyra och fina tränsen tycker jag om! Alla är inte med mässing men tycker inte det är hela värden - bara man har mässingsfärgat bett!



Dyón Working Collection - kombinerad nosgrimman
1 199:- hos Ale Ridsport
Jättefint men tycker inte som nosgrimman... men den är ju helt vanlig så det är väl inget man tänker på direkt.




Dyón Working Collection - slät nosgimma
1 199:- hos Boda Hästsport

Tycker nog bättre om detta! Har alltid tyckt om de släta nosgrimmorna och att knäpperna på sidostyckerna. Sen är det mässingsspännen också - heller ser jag fel? Hittat inte att det står det någonstans.




HUBERTUS Classic -08
998:- hos
Hästbiten

Hade ett sånt här till Mowitz innan och tycket jättemycket om det! Men det är pullback på nosgrimman och det tycker jag inte om. Det är jättetråkigt + att det inte finns med mässingspännen.
Ska såklart vara brunt då!



Dyón English Collection
2 550:- hos Ridsportbutiken

Älskar nosgrimman! Gillar att det inte är nån ring på sidan. Men den finns inte heller med mässing och väldigt dyr!




Dyón Collection
2 840:- hos
s.e.g company

Riktigt snyggt! Väldigt snyggt på nosgrimman när den är lite tjockare på mitten med vit söm, bli ännu bättre med smala remar på sidostycken mm!

Har ni några fler ni tycker? Gjärna lite billigare också! ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Reining

Dyón Collection var helt klart snyggast. Lite väl dyrt bara kanske ;)

2010-11-05 @ 11:10:09
URL: http://westernlollo.blogg.se/
Postat av: alma:)

jag tycker det näst sista var gryyymt snyggt!:O

2010-11-05 @ 12:42:48
URL: http://trettiondemajtvatusentio.blogg.se/
Postat av: Emma

Det sista är supersnyggt!:D

2010-11-05 @ 16:00:38
URL: http://equipaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback