Tävling VBR

Igår var det ju tävling för mej och Mowitz LC, LB. Det gick skitdåligt! Vårat sämsta resultat ever!!! Han gick inte fram på hela dagen och jag red inge bra heller :(

I LC kom vi till omhoppning, men till näst sista hindret tog jag en allderles för snäv sväng. Mowitz hade inte en chans att klara det, så det blev ett ner där, sen stannade han på sista. Tror att det var för att jag hade satt honom i skiten på hindret innan och blev lite osäker, han svarade inte här heller. Tråkigt! 8 fel i omhoppn. här då :/

LB debuten gick så dåligt det kan gå! Han svarade inte fram, skulle ju ha utgått, men det tänkte jag inte på då :( Stannade ut oss på kombinationen, men sista gången hoppade han dock första och sen smet han på sidan. Usch säger jag bara! Både till mej och hästen då.

Blev skylldig Becca en chokladboll oxå. hm! Ska se om jag kan få det till kvitt eller dubbelt till MHPC ;) Då har jag en ponny som inte är fullt så seg och feg som Mowitz ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback