svar på kommentar

Hejsan :) Jag heter kajsa och har en pony. Jag är väldigt intresserad av fälttävlan och min pony har vunnit många cupper på irland. Så min fråga är: Hur startade du med fälttävlan? Har du några bra tips? Var tränar du?

Tack på förhand <3
// Kajsa o Toggie

Svar: Hej!
Jag har bara startat fälttävlan en gång. Men det ända du måste tänka på är att du har stor nr.lappshållare, medical card (finns på svenska ridsportsförbundets hemsida, tror dom kostar 16:-) och att du har fälttävlanskortet. Nu är det bara att en fälttävnanstränare ser att du klarar av att rida terrängmomentet på ett säkert sätt, och sen får du en signatur i din ryttarbok.
Mitt tips är väl igentligen att du är förberedd och har nån med dej som har koll på allt ;) tex mamma, ;) <3

Jag tränar för Tehrese i tranemo, just nu står det stilla vad hon heter i efternamn x) men hon är iaf bra ;)

Om du vill ha mer svar så rekomenderar jag dej att gå in på Rosannas blogg hon har tävlar lite mer än jag och har skrivit ett inlägg om det oxå tror jag ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack så mkt <3

2010-05-07 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback