lugn dag

Idag har det vairt en väldigt lugn dag! Jätteskönt ;D
Gick bara en liten sväng med Houdini, josse och Mowitz. Annars har jag inte gjort ett skit idag ;) Imorron ska Lena komm ahit och rida Mowitz och jag tror att jag ska rida Mozart lite galopparbete och lösgörande. Så ska jag rida Houdini oxå.

Sen på lördag är det tävling igen! :D Blir min och Mowitz sista tävling innan och Josse bytre hästar. Det blir LC, LC+5, hade tänkt LB men det fanns inte på den tävlingen så jag får nöja mej med +5 :P
Helgen efter det ska josse till Brämhult med Mozart och efter det byter vi ponnys :) Och en helg efter det är det MHPC!!! :D som jag och Mozart ska vara med på! Ska bli skitskojj + att det är typ på hemmaplan, VBR, tycker att det är en jättetrevlig anläggning och dom brukar ha bra koll ;)
Så nu blir det finslipning på stilen ;) ska se om jag kan få mamma(/josse) filma och ta lite extra kort så att jag ser vad som måste bli bättre oxå, tycker att det är sååå mycket bättre att kunna titta på sej själv än att man bara ska gå på känsla och på vad andra folk säger ;) Vad tycker ni?


gillar den här bilden jättemycket!! <3 btw har jag en ny header på gång ;)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback