gårdagens ridpass

Idår red vi ut igen :) Jag hade Mozart, tror vi ska köra lite nästan varranan dag nu när vi snart ska byta, så att vi känner in oss lite först ;)

Då va han inte alls lite hård! Jag hade ett annat bett idag oxå som jag tror hjälpte mycket,  ett vanligt tredelat muffbett. Förra ridpasset hade jag det tvådelade med fastaringar. Det verkar som att han inte gillar det då ;) Visst har jag haft hästen i ett halvår, men nu var det ett tag sen jag red han så jag kommer inte ihåg ;)

men nu vet jag iaf det, han gillar inte tvådelat, så nu är det bara att pröva lite olika bett som vi har hemma och se vilka vi eventuellt kan byta mellan :) Har ju det tredelade när vi tränar, för det mesta så det skulle vara bra om man hade nåt till som han tyckte om.

Har ni några tips? :)


Vet att det står att det är josses bloggs bild, men det är jag som har fotat så jag tar den iaf ;) Är från helgen på framhoppningen på söndagen :) Gillar bilden, lite tråkigt att det va i motljus bara :/ (det är josse (sis) som rider så att ingen missförstår ;))
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback