Skogen

Började med att när jag kom ut till stallet och skulle göra iordning Mozart för ridpasset hade han ett sår över ena ögat!! :( Det var som tur var inte djupt el så, tror att det är nån av de två monstren som har bitit han eller nåt, tog in dom för att ge dom deras emhö, kom ut c:a 35min senare och vips! ett sår. :/ Mozart är lite löjlig när det gäller om man får röra hans huvud eller inte, så det va lite knivit att göra rent det, men är man envisså går allt x) men det tog sin lilla tid så jag har varit ute i stallet typ hela dagen idag! Jaja, bra att man inte har nån läxa el så tills imorron ;)

Sen red vi iaf ut i skogen idag igen :) Tog det lite lungt, nu är det halt nästan överallt så man får vara försiktig! Man det gick bra, övade på byten och längning och samling. Kan ju säga att längningen gick bäst ;) Han tar inte förhållningar så bra men ute är han ju ganska pigg oxå ;)


_______________________________________________________________________________________________

Snart är det tävlingsdax! Ska bli skojj, kan ju skriv imorron vad jag brukar ha med på tävling och lite så :) Sen får vi se hur det går, hoppas såklart på placeringar! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback