Måndag = vila

Igåg va jag inte hemma så det blev inget bloggande då ;)
Och hästarna fick vila oxå för vi kom hem typ 11 eller nåt ;) Tror inte dom hade vari så pigga på att åka till Gark eller så nitt i natten!

Idag ska vi iaf åka och trimma lite på Gark och jag ska ha vanliga trebelade (äggbett) tror jag,, eller så blir det kimbelwicket om jag ska träna på det imorron? :/ Hmm, får se lite hur det blir ;)

Vi har köpt nytt foder till Mozart oxå! :D Riskli heter det och innehåller fettsyror och E-vitamin o sånt. Vi har kollat runt lite och alla säger att dom bygger muskler jättebra av det! :D Så snart kommer han att se ut som värsta muskelberget! ;)

La in ny header igår oxå! Hann göra det ;) Vad tycker ni? Är nöjd med den själv. Idag ska jag ändra dom klickbara bilderna på Mowitz och Mozart i sidomenyn, dom är lite för vintriga nu ;)


Sötis Mozart på Garks lokala förrförra veckan ;) <3
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback