Lotteträning

Först och främst vill jag säga GARTTIS tilll SANDRA CARLSSON som kom 8:a i SM idag! :D Jättestort grattis!!!! (såg ritten live ;) och det var en superfin ritt!)

Sen går vi väl över till min dag;)
Melvin red Houdini i förmiddags :) Dom travade och skrittade över en bom. Det såg fint ut men han måste börja rida lite mer så han får bättre balans ;) hehe! vilka krav jag har på min lillebror som är 4 år ;) Men minstingbror (2år) red oxå Houdini och travade utan att mamma höll i han äns!! :D Haha! Duktigt ;) Travade barbacka på Mowitz oxå när josse satt bakom. ;)

Nu på kvällen har vi varit iväg på Lotteträning :)
Hade Mozart och han skötte sej helt OK! Vi har lite svårt för att få till skänkelvikningarna i högervarv, tror jag att det blir. Sen måste jag få fram han mer så att jag kan jobba ihop han mer oxå. Men annars gick det bra! :)

Josse red Mowitz samtidigt och när jag såg gick han FINT! :D Kulkul ;)

Men Lotte ska flytta!! :( Ner till Skåne så vi kommer inte kunna träna för henne mera... Jättetråkigt är det.. :( Vet ni nån bra dressyrtränare som har träningar i Gislaved-värnamo området?? Skulle vara kul att veta vem ni tränade för i dressyr oxå :)
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback