Bratteborg - here we come!

Japp, anmälde igår till Bratteborg som är nu i helgen. Jag och Mozart ska hoppa LC-LB denna gången! :D Ska bli skitskojj! Men sen blir det lite uppehåll tror jag... Nästa är nog fälttävlanden på Mowitz i Traneom den 2 maj eller nåt ;) hoppas jag har missat nåt som kommer upp ;) men vi hinner nog vara med på en CR på GARK innan fälttävlanen ;)

i söndags orkade jag inte uppdatera! xD Vi åkte till GARK vid 8 tiden och hjälpte till på storhäststävlingarna, vet inte när vi va hemma men runt 5 tiden tror jag. Sen va jag helt slut! Men gick iaf en sväng med Mozart och Mowitz, sen va det godnatt ;)

Idag tänkte jag åka till Gark med Mozart och trimma lite inför hoppträningen för Sandra C imorron! :D men sen kom jag o mamma fram till att det är bättre att jag red ut idag ist, 'trimmade' ju i lördags ;) Så det blev en skogstur och Mozart va ju inte liiite pigg! x) haha, min buspöjk, tycker iaf att det är kul att han tänder till själv nån gång - då vet man att det är liv i han! :D

Imorron är det som sagt träning för Sandra och det ska bli skitkul! är taggad och får inte glömma att säga grattis till placeringen på SM! :)

Lollo glömde att ta med USB minnerna med korten från i lördags men dom kommer förhoppningsvis upp imorron! ;) el om vi har tur och hon kommer ihåg att skicka dom :) Hon tog en massa suupersöta kort på Mowitz huvud! Va lite kul, för det var efter första klassen (gick inet så bra för han o Josse kan jag ju tillägga) och då sa mamma lite på skojj 'Vad ska vi ha dej till igentligen?' och då va han sådär söt som han kan vara ibland och då va ju lollo där och fick en massa bra bilder! (tror jag ;))


Blev lite mycket nu ;) men skriver mer om träningen imorron! :D
bloglovin

Kommentarer
Postat av: borasryttaren.blogg.se

jag ska också tävla fälttävlan i tranemo =)

Fast med stor häst då ^^

2010-03-22 @ 20:40:33
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback