Vem har sagt att ridning är en farlig sport?

Haha! Har cyklat på min enhjuling idag och det gick bra! Men när jag trillade en gång så fick jag ena pedalen på smalbenet och fick ett nyss sår :P Jättefint! Ser ut som att jag har varit i slagsmål - hehe! ;)

Skrittade Mozart idag :D <3  Barbacka i skogen med Josse, Mowitz och Houdini. Han va ganska lugn och skötte sej ;) Va med Houdini hos hovslagaren idag oxå så att han blev verkad och fin :) Så imorron kanske jag rider han en sväng - får se! Annars så skulle kanske Melvin åka till Gark med han...

Jo! Glömde nästan att jag badade Houdini oxå. ;) han va mycke duktigare den här gången med att bli blöt än han har varit dom andra gångerna. :) Han börjar säkert att bli gammal och erfaren nu! haha x)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Reiningryttare som satsar mot eliten!

Melvin är såå cool! Fast inte coolare än Isac ;) Haha, vad är du för en cirkus clown?? Du cyklar och ramlar hela tiden, haha ;D Neck-reining! :)

2010-06-18 @ 00:10:49
URL: http://westernlollo.blogg.se/
Postat av: Sara-Linnéa

Har en hel del begagnade hästsaker till salu, tex.



Veredus Pro Classic skydd - 1200:- för både fran och bak.

GPA Speed Air ridhjälm - 2000:-

Ridhjälm, Charles Owen Wellington Ayr8 - 2000:-

JW Royal Riders Flex stigbygel - 949:-

Treadstone Klinker träns - 500:-

Ridhjälm, Charles Owen J3 - 400:-



Besök min blogg för mer info samt fler erbjudanden. Mvh Sara-Linnéa

2010-06-18 @ 10:50:53
URL: http://hastsakersaljes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback