Ridningen igår

Igår skrittade vi ut på hästarna på kvällen. Eller, Josse gick med Houdini och Mowitz o jag red barbacka på Mozart. :) Skrittade bara men när vi kom till ett gammalt hus (eller vad man ska kalla det) hade det blåst ner plåt från taket som va jätteläskig! ;) Först galopperade han iväg en bit, jag va inte riktigt beredd, satt ju på långa tyglar osså, så det tog några meter innan jag samlade ihop tyglarna ordentligt och när jag hade fått det så började han bocka som skutton! x) haha! men efter en stund slutade han och ställde sej och tittade botr mot Josse, hästarna och plåten. HAHA! Tokhäst! ;) <3

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Tove

Sv: Okej, skojj :D

2010-06-20 @ 23:01:58
URL: http://tovekarlsson.blogg,se
Postat av: Lena

ja juste, jag och josse tror jag red ut dit med mowits och houdini. Houdini börja skutta och springa men mowits tog det lugnt ;p <3

2010-06-24 @ 21:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback