Utvärdering av grejjorna

..från Falsterbo.


Kan ju bara säga en sak - dom ÄLSKAR det! Spec den utan smak men även den gröna, minten verkar inte vara lika populär, men men. Mowitz äter den såklart! Så bara en massa plus för dem! men ett litet tips är att dom luktar ganska mycket så börjam ed en orginal - och förvara dom svalt! Annars blir dom helt klabbiga. Kan ta ett kort på dom hur dom ser ut innuti om ni inte vet det?


Haha! Ganska dålig bok, men men - den va ju gratis så då tar man ju en! Det går i alla fall att fördröja en tråkig eftermiddag med den.


Till Mozart, det va lite stort så mamma ska se om hon kan sy in det lite, annars verkar det vara bra slitstyrka!


Har bara skrittat på det än så länge men verkar bra, inte lika "stort" som den andra sorten med långa parerstänger. Så det är i alla fall plus från mej än så länge.

Mitt lilla spö va bra också, fick ingen bild på bara det men fixar det imorron.

Så grejjorna kan jag inte klaga på! ;)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: isabella

svar: tack =) Jo, när jag hoppar högre känns det som hon ger upp lite. Vilket var för några veckor sen. Men nu håller jag mej till lite lägre hinder och går sakta uppåt så jag vet inte om hon kommer tveka då.

2010-07-15 @ 01:07:01
URL: http://isabellaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback