På tal om bett...

Så fick vi hem dethär idag:
 
Ett westernbett till Mowitz! Men när vi provade det var det för litet för han! :/ Så vi provade på Houdini och det passade x) Får se vad vi gör med det men det va ju lite kul ;) Oftast finns det bara westernbett i st 12,5 och uppåt - så "alla" som rider western på hävstångsbett har den st fast jag tycker det är lite konstigt :P Borde ju finnas mindre tycker man ju :S Tänk dom som rider western på ponny (kanske inte så många men iaf) om dom vill rida på hävstångsbett måste ju nästan alla vara för stora?! Vi har letat jättelänge och inte förrens nu hittade vi ett litet.

Jag berättade för Melvin att vi hade köpt ett westernbett, men att det var för litet för Mowitz så Houdini kan ha det. Då sa han såhär: "Aha, då kan ju jag ha det på mitt westernträns! Och rida på en hand! Eller ingen hand! Värsta westernkillen!" och så tummen upp. Såååå gulligt!! haha! <3 Gulleplutt!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Mickis, tävlingsryttare inom western

det finns ganska många westernbett för ponnier :) men oftast så har dem sånna bett undan plockade bara ><

2010-08-03 @ 17:36:56
URL: http://majckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback