*BILDER!*

Har ju inte blivit så mycket uppdatering här men här kommer iaf (äntligen) lite bilder från Falsterbo!



                   

Det var grejjorna vi köpte/fick. + att Josse köpte en repgrimma oxå men den kom inte med på bild :P Tar kort på den imorron.
Här kommer lite bilder på lite andra kul saker som fanns där.


Mammas drömhjälm! Jag tycker att den är ganska cool.


Provade samma sorts hjälm som jag har, men ist för silvrig ventilation hade denna svart - mycket snyggare! Men men, va extrapris och det va ganska nära jag fick med mej den hem - va en st mindre än den jag har nu. Men bestämde mej för att vänta lite till på en Charles Owen AYR8.


Tycker Jacson har kopierat GPA lite? Och lite Leopard också. Ordinarie pris va över 4 tusen! Skulle ni betala så mycket för den? Men nu var den nersatt till typ 1.


Jättegulig liten häst! Fanns jättemånga såna här - är det bara jag som är helt såld?


Nice eller vad? Fast jag vill ju ha ett par i plast men dom här är också väldigt fina! Finns i svart också.


Skitcoolt täcke från schockemöhle! Mozart skulle vara grymt snygg i det!


Är det här en ny trend kanske? fanns massa olika spön med trä inslag. Personligen tycker jag inte at dom va så fina men mamma och Josse verkade gilla dom... Några åsikter?


Ett par andra snygga stigbyglar, dock tycker jag inte om dom i färg...


Nya Tretorn. Tyckte fatiskt dom va riktigt snygga! har aldrig tyckt om Tretorn innan men dom här skulle jag inte tacka nej till! Vad säger ni - hiss eller diss?


Uvex-hjälmen va den poppuläraste hjälmen på hela mässan! Den fanns i nästan alla butiker, tycker dom är lite sisådär... Uvex kanske ska hålla sej tilll krosshjälmarna..?

 

Ja, det va lite kul vi hittade på Falsterbo horse show!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Fina saker :D Dom nya tretorn stövlarna är jätte snygga :)

Ska du på new forest sm iår (du har väl 2st new forest ponnyer?) :D

2010-07-14 @ 01:36:29
URL: http://hannabresellss.blogg.se/
Postat av: LOUISE SJÖGREN - Reiningryttare som satsar mot eliten!

Uvex hjälmarna tycker jag är skit fula x) Men Mozart skulle verkligen passa i orange! :)

2010-07-14 @ 08:07:36
URL: http://westernlollo.blogg.se/
Postat av: alexandra

älskar statyena :D

2010-07-17 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback