Träning

Så! Nu har jag cycklat i 30min 20km/h. Det va jobbigast i mitten men sen gick det bara lättare! :) Min puls då va 60/min innan jag började, inte så bra men men ;) Började svettas ganska tidigt, innan jag blev anfådd så det är bra! :) Pulsen direkt efter va 72/min och gick ner ganska snabbt, men hade velat att den hade varit lite högre och gått ner ännu fortare, den ska gå ner fort! Men tycker att det blir bättre och bättre, har inte tränat så länge men tycker att jag märker skillnad! :)

min träning idag har varit:
- 25 stiups i morse
- bad i skolan
- 10 armhävningar
- 50 situps
- två olika benövningar, jobbigt :)
- 30min cykling
- c:a 30 min promenad med hästarna

Tycker att det är ganska bra! :) Håller jag det så kommer nog att få ganska bra kondis och styrka! :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppsan tänk om man orkade träna ;D haha

2010-01-12 @ 17:20:55
URL: http://friid0a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback