Min lilla körhäst

Skulle ju egentligen ha tolkat med Mowitz idag men vi prövade att köra han ist. Och han va superduktig! :D Är jättenöjd, han brydde sej inte alls och va superduktig. Vi har ingen riktig sele så vi gjorde en egen! :) Men den blev jättebra och funkar precis som en vanlig ska göra. Dra med bröstan och ha baksele och så. Kan ju lägga in en liten filmsnutt och en bild på selen så får ni se! Men MOwitz har inte fattat att man ska gå i form än ;) men det kommer! :) Kunde tillockmed trava! vi har ju tolkat och tömkört ganska mycket så han är ju ganska van ;)

Houdini ska jag tömköra idag och Josse ska longera Mozart, ska ändra i VP:n. mera om det ikväll! :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, ska ni också köra in hästar ? x) Men vadå, vad körde ni med? Pulka?

2010-01-05 @ 17:55:32
URL: http://westerngirl.devote.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Hej! Superfin blogg du har!

Kika gärna in på min blogg som är den tredje största hästbloggen i Sverige.

Och missa inte tävlingen där du kan vinna en ridhjälm!

2010-01-05 @ 20:41:28
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: jag tyckte att jag kände igen dig :)

Va bra att du skrev att du hade ny adress så jag vet då jag brukade titta in på din blogg rätt ofta :)

2010-01-05 @ 22:28:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback