Klippa?

Har kollat på vädret, SMHI och yr.no och det verkar som att det inte ska bli mer än -4° på hela V 3! :) Så då är det ju jätebra att klippa imorron! Ryktade Mowitz ordentligt efter att vi hade gått en sväng med alla hästarna. Brukar räkna hur många rytktag jag tar men tappade räkningen efter 200 på varje sida. xD Men han va inte så stövig, hade inga vantar på mej så då skulle ju jag ha blivit stövig men det fastnade typ inget alls! :) Possitivt. :) Men han har ju täcke typ dugnet runt så det är kanske inte så konstigt ;)

Mowitz hade jag tänkt filt klippa och Mozart ska helklippas nu! har ju en ganska smidig maskin så kan klippa benen osså med den oxå! Hoppas bara att mozart vill det oxå! Man tror inte att det är några problem, han verkar va väldigt lugn! Mowitz är det ju lite sisådär med, han är lite skicklig osså men han hade jag inte tänkt helklippa så då ska det nog inte va några problem! :) Tar före och efterbilder oxå! :) Dom ser inte kloka ut nu kan jag ju säga men snart kommer dom att vara i topptrim! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback