Jobbig dressyr och invigning

Idag hade vi studiedag! Så jag passade på att sova länge och sen rida dressyr på åkern med Mowitz och nya sadeln! :) Det är ju jättemycket snö överallt nu så det var ganska jobbigt för han. Men han jobbade på jättebra och va mjuk och fin i sidorna och hade superbra steg! :D Dock var han lite pigg så han sprang lite i början men sen tog orken slut och han jobbade bra!! ;) Gullegris <3

Josse kom ut i slutet och tog lite kort men han va jättetrött då och gick inte alls lika fint som han gjorde inna. Men visst har han ett jättefint steg!? :)


Stolsits - Skäms!




hehe, min min på sista bilden x) Sen har jag händerna lite konstigt oxå :P HÖJ HANDEN! ;)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Roligt att du har hittat en sadel som passar. Det här med sadlar är en djungel!



- Hästarna tycker oftast det är så roligt att jobba i snön, bra alternativt arbete. Något liknanade har man inte sommartid!

2010-01-29 @ 22:40:43
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback