Hjärta i fickan

Upplägg:
Mowitz: josse skulle rida så jag hade inget upplägg spec för han!
Mozart: Skogen (med Mowitz) jobba mycket i galopp länga och korta stegen.
Houdini: VILA!

Mål:
Mowitz: -
Mozart: Få upp ryggen på han och få han upp i luften och inte gå på bogarna.

Resultat:
Skogen - galopp, ganska hårt
Mowitz: Hade fullt upp med Mozart men han var pigg och såg glad ut iaf!
Mozart: Ibörjan var han på bogarna och jag fick jobba jättemycket med halvhalter och uppresande tygeltag för att han skulle komma upp. Men efter en stund lättade han i fram och galoppen blev mycket bättre. Jättenöjd med passet!

Såhär hade jag tänkt att mina utvärderingar ska se ut efter ridpasset men om jag hinner ska jag hets skriva upplägg och mål innan jag har ridit och sen i ett annat inlägg skriva hur det gick!
Vad tycker ni om det?

Det är ju iskallt ute nu så jag brukar ha med mej en sånhär när jag är ute och rider:



Fick två stycken såna här i julklapp av mamma. Dom är som vätska innuti och sen om man bryter metallbiten som ni kanske kan se lite av i botten på hjärtat så blir vätskan vit, lite stelare och varm!! :) Jättemysigt är det och den håller värmen i c:a 30min! Dom är inte så stora heller så den får plats i vanten jättebra! Supermysigt är det när man är ute och håller på att frysa ihjäl! :)
Vet inte vad dom kostar men jag tror att hon har köpt dom på Ellos eller nåt sånt.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sådana är jätte bra! :) Vad gulligt med hjärtan också! :)

2010-01-04 @ 10:21:18
URL: http://westerngirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback