Dagen!

har inte hunnit uppdatera idag men såhär har dagen sett ut;

Mowitz;
Körde ut en sväng på vägen med pulkan idag! :) han va jätteduktig och gick jättefint, Josse körde och jag gick bredvid, skrittade bara för han va lite på tårna och det skulle inte ha varit så kul om han bara skulle ha sprungit iväg! xD

Houdini
Han fick vila idag, skulle ha gått en sväng med han men så bidde det inte :/

Mozart
Fick en ganska lugn dag, jossr longerade han några varv i paddocken så att han inte ska ha träningsvärk imorron. josse sa att han va pigg och att han sprang runt några varv innan han sansade sej lite, buse! Hon hade gummiband på han så att han ska jobba upp sin överlinje, sak rida lite med det nu så att han får lite hjälp att jobba rätt.

Har städat i stallet oxå, blev jättefint!  :D

Imorron ska Lollo komma hit och rida Houdini! :) Ska bli skojj och hästarna kommer bli vilda! haha! xD
Ska se om jag ska göra nåt mer innnan jag går och lägger mej, är jättetrött nu! Ses imorron! :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sara - Gotlandsryttaren

sv; Aha okej, men det är bara en dag va? :/ För i såna fall åker vi nog inte upp. Men får se, vi får hålla utkik efter propp :]

2010-01-07 @ 23:34:51
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV: Ja, det måste jag verkligen göra :D

2010-01-07 @ 23:42:36
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback