1/1-10

Ja, nu är 2009 slut! Hoppas att era hästar var lugna och att dom inte sköt nära er. Vi gjorde en jättesmart grej så att dom skulle vara lugna, vi la äpple- och moritsbitar i höet. så att dom stod och letade efter godiset ist! jättesmart var det ska göra det nästa år igen! Man behöver bara hö och lite morötter och äpple! lite sent men bra till nästa år! ;)

Nu medan jag väntar på att josse ska vakna till liv så att jag kan filma henne och Houdini ska jag gå ut och ta kort på hästarna. Hade tänkt att skriva om klippning imorron! :) Eller kanske idag, vi får se!

Lollo hade skrivit jättebra om lösgörande arbete på  sin blogg, själv tänkte jag skriva lite om lösgörande i skogen! Man behöver ju inte vara på banan för att rida dressyr! :) Men mera om det sen! Nu ska jag gå ut och fixa till mozarts ben, dom har blivit jättelurviga så jag ska klippa till dom med sax.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback