Mowitz kondition

Idag red vi ut på en långtur där det va plogat och körde kondition med, till största delen, tarv och lite skritt så att dom fick återhämta sej. Mowitz tycket att det va jättejobbigt och blev flåsig och svettig. Vilket vad vad vi ville oxå så det va bra. :)

Nån ska longera Houdini idag oxå, hans vecka har sett ut - ridas-vila-ridas-vila inte så bra, men jag har inte hunnit göra nåt med han. Kan ju tillägga att jag inte är så aktiv som jag skulle behöva ;)

Lotteträningen är inställd imorron igen! :( Dom hade typ inte pratat med Lotte innan dom bestämde el nåt tror jag. Men nästa vecka hoppas jag verkligen att det blir nåt!
bloglovin

Kommentarer
Postat av: borasryttaren.blogg.se

Trevligt :D

Hoppas du har haft en trevlig dag =)

2010-02-06 @ 16:20:04
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback