Idag

Idag hade vi friluftsdag i skolan och vi skulle åka skidor! Haha, har har åkt tre gånger så jag är inte så bra kan man ju inte påstå ;) Men det va kul. :)

Houdini:
Red han i skogen. Va jättemycket snö, typ upp  till knäna så det blev styrka för han :) Red som vanligt inte så länge men han jobbar på jättebra. Travade mest idag och på ditvägen va han jättefin, sen blev han lite springig på vägen hem.

Mowitz:
Sen tömkörde jag Mowitz-gos i paddocken. Är skitmycket snö!! Så jag fick upp flåset ganska snabbt om man säger så, haha x) Så efter ett tag gick jag in på volt och jobbade han på volten och han va jättefin :) hade selen på han och vanliga bettet uten norgrimma, och han gick bra med det. Kul att han jobbar bra på vanligt bett oxå :) Nu lät det som att han typ inte kan gå på vanligt tredelat men har inte ridit på det så mycket nu, men snart ska det bli kul att prova igen :)

Mozart:
Han va sist idag och blev longerad med selen han med i paddocken. Han jobbade superbra i vänstervarv, jobbade mest i trav. Sen i högervarvet gick han oxå fint men vänster va klart bäst! :)

Vill ni att jag lägger upp deras planering el funkar det att följa utan?
Jag lägger mest upp den för min egen del så att jag kan titta tillbaka och se vad jag har gjort lite snabbt så det är ett tips :)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback