Dagens ridning - Houdini och Annträning

Gick upp på morronen och red Houdini på åkern :) Red barbacka och tog det ganska lungt, men han ville inte fatta vänster galopp så det tog lite tid att få han att få rätt galopp, men sen gick det och han va fin. Red bara i c:a en halvtimma som vanligt och imorron ska han longeras/tömköras tror jag :)

Sen va det jobbig skoldag med bara 5min raster hela förmiddagen och sen bara 30min lunch! Ush! Jobbigt :( Men magnus kom och hämtade oss så att jag skulle hinna hem till träningen. :)

Vi hoppade olika styrke och snabbhetsövningar och Mozart va duktig och jobbade bra. Men jag red mer och satte lite mer press på han och då blir det mycket bättre! :D lägger in en banskiss oxå ;) Men den kommer upp imorron - nu vill jag gå och sova så att jag kommer upp imorron oxå :)

Håller på för fullt med en ny header - den blir superfin ;)  Hoppas ni gillar den när den blir klar :)

OBS!! Filmen kommer imorron tror jag ;) Sålänge får ni titta på en bild.



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback