Galopp och skritt, eller tvärtom

Började med att skritta ut på Mozart med Josse, Houdini och Mowitz :) Men vi skrittade inte så länge för Mowitz hade en tapp idag igen! :( (vet onte om jag har skrivit men han hade en tapp häromdagen) Så han va lite öm i foten, stackarn! :(

Sen på em red jag ut och galopperade på Mozart. tog ganska långa galopper och försökte få det lugnt och fint. Gick lite sisådär. :/ Han jobbade inte riktigt som jag ville men jag kom inte på vad jag gjorde för fel - väldigt irreterande! Men på slutet gick det i alla fall lite bättre :) Sen travade i igenom en vattenpöl som va lite läskig. vill gräav nåt dike någonstans så att vi kan träna vatten! Men vet inte var :S

Imorron är det skola igen!!! :'( Skittråkigt, men men är i alla fall sista året på grunskolan! SKÖNT!! :D
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback