3 hästar + Lena

Idag åkte Josse och dom andra STHLM:are upp till sthlm igen ;) Men innan det red Josse Delighten i paddocken lite så att mamma kunde filma och ta lite kort på dom innan dom åker båda två. Sen red Pelle på Mowitz i paddocken :) Han hade westerntyglar och gjorde lite "westerngrejjor" eller vad man ska kalla det xD Han tyckte i alla fall att det va kul och dom galopperade till och med! :O :D Jätteduktig vad han, Pelle har typ bara ridit 5 ggr lite utspritt när han har varit här nere hos oss så jag tyckte han va superduktig!! :D

I slutet när Pelle red kom Lena. Vi red ut på en gång med Houdini och Mowitz, Lena på M och jag på H. Vi red och hoppade några små hinder i skogen och det tyckte vi alla va kul ;D Houdini va inte så arbetsvillig men han har vilat i två dar så kanske lite förstårligt ;) men han gick i alla fall i form efter lite jobb! ;)

Sen vilade jag och Lena lite ;) Och gjorde iordning stallet.

Efter maten gick vi ut för jag skulle rida Delighten i padocken. Hade tredelade idag igen och hon gick ännu finare idag än igår! Jobbade lite grunder och lösgörande och shit va duktig hon är på öppna!! Hon bara flöt fram i både trav och galopp! jättefin var hon! Så jag är supernöjd idag oxå ;D Imorron åker vi till ridhuset och hoppar lite :) Ska bli skitskojj!

Sen red Lena Mowitz i paddocken lite granna bara medan jag gjorde iordning Mozart. När jag var klar följde mamma och Lena med ut och vi tog en liten galopp för att få igång dom lite, båda va jättesega!! xD sen red Lena hem m mamma och jag fortsatte slaggvägen och järnvägen hem. Travade och galopperade typ hela tiden och då blev han lite piggare. Men dom har redan börjat sätta päls nu alla pållarna så det kan ju vara därför!

Här är bilder från idag!

Såhär söt är hon! :)



Visst gick hon fint? Kommer nog nån liten film sen ;)

Är det nån som är interresterad
finns hennes annons HÄR
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback