Kvällsdressyr

Red dressyr på Mowitz nu på kvällen. Red på AIF för första gången iår oxå :) Om man harvar lite där så kommer det att bli jättefint!

Med själva ridningen gick det inte alls bra :(
Hade kimbelwicket - korkat av mej :P och han va 'hårt i munnen' och ville inte jobba... jag blev lite frustrerad och det gjorde ju inte saken bättre! Så idag var ingen lyckad dag.

Utv:
- dålig motivation
- fel utrustning
- dåligt tålamod


Det är dom tre största felen jag gjorde idag. :/ Imorron ska jag rida på banan igen, dock på tvådelade och gummiband + att jag ska vara mer motiverad och jobba med hästen iat. Måste vara väldigt noga på att göra rätt imorron och tänka först och göra sen, vill verkligen inte hamna i en svacka nu!! Måste konsentrera mej ordentligt med andra ord.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback