kort inlägg

Idag red jag på kvällen igen :)

Men innan idag åkte jag och mamma till Charlies :) och tittade på hjälmar, måste typ ha en ny, + att jag skulle pröva om Champion fälttävlanshjälmarna och Charles Owen hjälmar som kan vara lite lika deras fälttävlanshjälmar. Champion hjälmen passade bra :) men Charles Owen AYR 8 passade superbra!! :D Synd bara att den är så dyr... :/ men den passade iaf ;) Är ju bra att veta, så nu för ci se hur vi gör med hjälmar. ;)

Tillbaka till ridpasset då ;)
hade kimbelwicket och det gick ganska bra :) men josse galopperade ifrån oss så Mowitz blev lite ofokuserad :( Men jag gjorde lite fattningar från skritt och trav upp till hans svåra galopp och det gick helt OK. Är relativt nöjd, men jag hade inte så höga krav eller ;)

Imorron ska jag rida igenom programet och följa med och titta när josse tränar för Sandra :) Hoppas hon är galdare imorron än idag x) Jaja, nu ska jag väl gå och lägga mej antar jag ;) Jo! På onsdag är det ju terrängträning och på lördag är det hopptävling!! :D Ska bli skitskojj! Men ska bara hoppa LD-LC men tror det blir ganska lagom ;)


Fotad av: Louise Sjögren. Hon ska kanske följa med till tranemo!! :D och kanske till vaggeryd ;) Då kanske vi får lite nya hoppbilder ;) :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

sv; Ja har en C-ponny som är 14 som kommer från tyskland sen har jag en D-ponny som är 5 år som vi själva fött upp :). Vad har du för häst ? :D

2010-04-20 @ 06:38:32
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: michaela

Hej bra blogg :)

Men jag har en fråga. Du verkar ju ha hästar som är lite busiga, pigga och starka. Det är en sån häst jag "har". Jag rider den väldigt ofta och jag undrar om du har några tips på vilka övningar man kan göra och hur man lugnar ner honom!?

Vet du några bra dressyrövningar att göra, jag vet aldrig vad jag ska göra när jag rider!?

Kram :)

2010-04-20 @ 12:43:59
URL: http://fudges.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

sv; okej :) Tävlar du mycket ? :)

2010-04-20 @ 19:54:11
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback