Fin häst!

I tisdags åkte vi till ridhuset och red dressyr! :D han var superfin! OJOJ! Trodde knappt att han skulle kunna gå så bra, m,en det gjorde han och jag är supernöjd! :D Hade tvådelat bett på han utan nosgrimma och han trivdes jättebra med det! :D

igår var det hoppträning och den gick inte alls lika bra. :( Var jättebesviken på oss efter åt men han hoppade jättefint när jag väntade på han. Det var bara framridningen som inte gick bra, och det var en ganska lång sådan så det var därför jag tappade humöret - är så himla trött på att jag jämt gör det när det inte går som jag vill! FAN! Jag MÅSTE bli bättre på det nu! Annars kommer det ju aldrig att gå bättre. :/ Dock har jag haft en superbra period nu och det är bara att tänka på det och se det från den ljusa sidan och inte ta så illa upp när det inte går superbra!
ann sa oxå att jag börjar/är förstor för min älskling nu! :'( Det vat jag ju redan men det känns verkligen piss att höra det från tränaren oxå... :( Så nu är det extra viktigt att jag väntar ut språnget så att jag inte sättar han så att han kommer i framvikt.

Så nu är det Skärpning Sabina ;)

idag blir det skogen! :) Ska göra nåt med Houdini oxå så att han inte får stå mer.

Jag och Josse har kommit fram till att han ska vila två dagar, gå utan ryttare två dagar och ridas tre dagar i veckan. Då ska inte alla pass med rytare vara hårda! Tror at jag tar med han som handhäst idag kanske?
bloglovin

Kommentarer
Postat av: stina,

ni ska inte sälja då ?

2010-04-01 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback