dagens

idag har Josse tömkört Mowitz, och sen skulle jag rida lite dressyr på en gång efter, typ bara programmet. Men då markerade han på vänster fram! :o och på samma hov var skon lös :( Så det blev ingen ridning (eller ja, fem minuter)

Så jag red Houdini ist ;) Red hemma i paddocken och han va duktig! Jobbade lite med fattningar och gick över lite bommar osså. Han börjar verkligen bli skitfin nu! Han är inte så tjock nu heller :) Ska ta kort på han nån dag så får ni se ;)

Nä, nu måste jag sova! :)


Svante Jonansson på Caramell KS på Falsterbo! :) Foto:Jag. Vill oxå rida där nån dag! :D *drömmer*
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv; Tack! :D Nästa är Vaggeryd med Isack, helgen efter GARK. Då är det sista omgången i ponnyallsvenskan, på lördagen :)

2010-04-27 @ 07:09:34
URL: http://rovardottiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback