30 oktober 2009 - Dagens ridpass

Idag fick Mowitz och Mozart ta det lite lungt eftersom att dom gick ganska hårt igår. Så det blev en skrittrunda runt klo barbacka och det va supermysigt! <33 Medan vi skrittade passade jag på att ställa Mozart lite och få han i form istället för att bara sitta på länga tyglar hela tiden och han gick jättefint! <3 han är så mjuk och fin och det känndes  verkligen som att jag hittade han! Kännder super, på söndag är det Lotteträning och då är det min och mozarts tur! Då får vi se om jag hittar han ordentligt och inte minst att jag hittar mej själv.  Annnars så är det ju inte så lätt att få han att gå fint.

Sen på em tömmkörde Josse Houdini och jag gick brevid med han i delta, hon körde ute och han har bara varit ute en gång innan idag så är ju inte så lämpligt att hon kör han helt själv då! Men det gick iaf jättebra han är superduktig! Ska filma dom nån dag när dom är i paddocken.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback