28 oktober 2009 - Dagen Klippmaskin

Nu har jag laddat upp bilderna jag tog när vi red ute i mörkret!

Här är Josse och Mozart med reflexväst, reflexskrittäcke och rexlexbenskydd, det är inga riktiga skydd men dom får heta så iaf. Här är Josse och Mozart med reflexväst, reflexskrittäcke och benreflexer.

 

Japp här är dom utrustade med reflexer och klockan är ungefär halv sex. Sen bad jag Josse att ta av alla reflexerna och så tog jag den här bilden:

102809-ej-reflex

Här har dom altså inga reflexer på sej. Ser ni dom bra? Måste tillägga att jag har ljusat bilden, innan såg man inget alls. Så innan ni rider ut utan reflexer så tänk på att man inte ser än så bra… inget alls faktiskt..



Här är våran nya klippmaskin! Fin va? Produktinfo:

Moser Avalon 80 watt

En batterimaskin som är på hela 80 watt. Du har batteriet i en liten väska runt midjan vilket resulterar i att maskinen inte är så tung. 1 meter lång ”telefon” sladd från batteriet till maskinen. Den har en klipptid på 2,5 tim och laddar på 2,5 tim. Samma skärfästning som Oster A5 och MoserMax 45.

Har tänkt att ha en bloppis här snart, så håll utkik här så kommer den inom kort!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback