27 oktober 2009 Banan

Här är en liten skiss, denna blev bättre än förra gången iaf! Så som nr står hoppade dom sista gången. Innan så vände dom på den så att dom hoppade allt baklänges.

SandratraningV43




Hej hej! Nu har vi kommit hem från träningen det va Josse som red. Dom hoppade lite olika linjer och en serie och på slutet en ganska låg bana. Ska försöka göra en liten ritning på den snart. Det gick iaf bra men Josse måste tänka på att höja handen så att han kommer upp lite mera. Annars så var dom jätteduktiga! Jo nu har vi haft Mozart i exakt 6 veckor! Känns som att vi har haft han mycket längre på ett vis men på ett annat så känns det som att han kom igår inte riktigt men ungefär i 6 veckor hihi! Nu ska jag göra banan, sen ska jag äta tårta som jag gjorde innan! mums! Sen innan jag går och lägger mej ska jag städa marsvinsburar… Tråååkigt! hehe, men måste göras oturligt nog.

bild från i sommras, saknar verkligen att hoppa Mowitz igen! <33 bild från i sommras, saknar verkligen att hoppa Mowitz igen! <33

 




Nu har jag och Josse varit ute och skrittat Mowitz och Mozart barbacka en sväng i skogen. Här är en bild från idag och hallon!

102709

hallon-2

hallon-1

Jo just det! Jag har namnsdag! Grattis mej! hihi!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback