26 oktober 2009 - lugn dag

Idag gick vi bara med hästarna för dom gick ju hårt igår på hårt underlag så dom fick gå och ta det lungt utan nån på ryggen.

Imorron ska Josse och Mozart träna för Sandra Carlsson igen hoss A-C. Men på förmiddagen ska vi skritta ut på dom. Mowitz vet jag inte riktigt vad han ska göra. Han ska i vilket fall som helst följa med på skrittrunda imorron. Sen får vi se vad vi gör, kanske bara ett lungt pass i skogen på mjukt.

Sitter vid fel data igen så kommer ingen bild nu häller. Om det är fint väder imorron så kanske jag tar med mej Josse och hästarna ut på fotografering! Va ett tag sen jag fotade nu. På tal om att fota, vill ha en systemkamera!! Man kan ta sååå mycket finare bilder än med en vanlig digitalkamera, men men. Jag får nöja mej med den ett tag till!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback