november 2009 - Lite galopp *film*

Har inte hunnit blogga denna veckan det är bara snälla mamma som har lagt upp en film från Ann-träningen i tisdags.   tack tack! <33

Lika bra att lägga upp en veckoöversikt eller vad  vi nu ska kalla det Här kommer den iaf!

V47

Söndag vet jag inte riktigt hur det blir med men jag tror att vi galopperar i skogen.

Ska skriva lite kort om hur det har gått i veckan;

tisdag, skrittade Josse ut i skogen på Mowitz. Och jag o Mozart hopptränade för Ann. Gick bra och den sista gången satte jag mej upp ordentligt och höjde handen och drev mera med sätet och då blev det mycket bättre! Är jättenöjd och det känns som att det går bättre och bättre för varje träning! Vad tycker ni?

onsdag, vi åkte till GARK alla fyra och gjorde samma övning som vi gjorde på Ann-träningen, fast barbacka och mera som markarbete. Jag red Mowitz och Josse Mozart. Mamma filmade lite så jag lägger upp filmen här;


YouTube Direkt

Vad tycker ni? Tycker att Mowitz är superfin när det är blått på filmen, det va nån konstig inställning på kameran. Men kameran dampade lite (ursäkta språket men men ) så mamma kunde inte filma den bästa gången men han ser OK ut här oxå!

Josse red Mozart då oxå barbacka och det såg jättekul ut ! haha! han är ju liiite skumpigare än Mowitz så det är väl inte så konstigt

Idag, åkte vi till GARK igen och red dressyr. Jag på Mozart och Josse o Mowitz. tycker att vi hittar varrandra mer och mer och det är jättekul! Idag var jag inte lika spänd i överkroppen som jag brukar vara så den biten var bra, men istället så drog jag upp underskänkeln lite, vilket syns på filmsnutten som mamma filmade idag. Men sen sa hon till mej och då känndes det och såg mycket bättre ut! Ska se om vi kan lägga upp den idag annars så får det bli imorron.

 

Japp, nu bidde det ett finfint inlägg!! Och en sak till som är skiiiitkul är att biljetterna har kommit!!! Jiihooooo! Ska bli såååå kul!! Har till hoppningen på söndagen oxå men den har inte kommit än, glöm inte att komma fram och hälsa!!


Och här är filmen från idag:
[youtube 4o7JE&featur]

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback