15 november 2009 - Dagens ridpass

Idag hade jag tänkt att lägga in en videoblogg! …men filmen blev inte så bra så får spara på det lite

Red Mowitz idag på järnvägen och körde galoppintervaller. Gick bra men han känndes lite tung och lång, det brukar han göra men inte lika mycket som idag, var nog bara att han va lite trött efter igår tror jag. Nu ikväll gick jag med Houdini oxå…

Skulle ju ha klippt färdigt Mozart idag men ja blev tvingad att plugga till HK-provet imorron istället! :S Jaja, kommer väl säkert tacka mamma en dag men nu känns det som bortkastad tid! Jaja, imorron ska hästarna vila så då har jag tid att klippa! Om vi inte får en massa läxor förstås! Börjar med Kemi imorron oxå, ska bli kul hoppas jag men vi kommer säkert att få läxa till onsdag! :/ Jaja, känns som att jag mest babblar på nu hehe! Ja, men skriver mera imorron!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback