12 november 2009 - Dagens ridpass

Men fört vill jag tacka Sabina och Moa för det fina kommentarerna på filmen! Alltid lika kul att få beröm! både till sej själv och till hästen! <3

Igar red jag och Josse ut i skogen på Mowitz och Houdini! hihi! Jag red Houdini och det va superlängesen jag red han och han va jättepigg och glad! Vi tog det ganska lungt för han har typ ingen kondis, är för tjock och såklart att jag är allderles förstor för han! Men det är ganska kul att rida han iaf! Bockar och har sej typ hela tiden! haha! bra at träma balansen på!

Nu ikväll ska Josse och Mozart och mamma åka till GARK och träna… tror att hon ska rida dressyr men vet inte säkert. Får se om jag följer med annars är jag hemma och gör lite läxa och sen göra  klart i nstallet!

Blir ingen blid idag heller…. :S kännder att jag måste fixa nåt interresant snart!! Typ frågestund eller nåt..? Så skluue jag ju ha en bloppis oxå! Hmm, fixar nåt i helgen eller tidigare!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback