Gott nytt år!

Nu är det snart 2010 och då tänkte jag passa på att byta till blogg.se ist för bloggsida.se. Där är min gamla blogg men den är ofta nerlagd så jag byter till denna ist! :)
Vad tycker ni om blogg.se?
Jag tycker den verkar jättebra!
Håller på att föra över gamla inlägg till denna bloggen så att ni får lite "hum" om vad som har hänt innan. Tills dess kan ni läsa gamla inlägg på min gamla blogg som finns under "länkar" och heter "min gamla blogg" ;) Men den är som sagt nerlagd ganska mycket så det får ta den tid det tar! Men så snåningom så ska allt viktigt vara överfört!

Gott nytt år önskar jag och mina hästar!! :D

 Här är jag och Mowitzen! :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Lollo

Shitt vad du är rolig! xD En envis tidsoptimistisk tonåring ;D

2009-12-31 @ 21:24:18
URL: http://westerngirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback