28 december 2009 - Woops!

Nu har jag varit ute hela dagen och skrittat Mowitz. Gick ut typ 1 och kom hem nu typ kl 5! Men det va jättemysigt jag på Mowitz och mamma på Dyssan. först när jag och Mowitz red till Klo gick han jätteförsiktigt och lungt. men sen när vi nästan var framme så var det en jätteläskig skogsmaskin som stog mitt i vägen. När vi stog där och väntade på mamma så gick det jättebra men när vi skulle gå därifrån så exploderade han och flög iväg på isiga vägen. Han brydde sej verkligen inte om vad jag gjorde och när jag satt och drog i ena tygeln så vips! så va jag på backen! hihi, va lite kul faktiskt.

sen när han såg Dyssan blev han som värsta hingsten! Jättekul var det han va jättefin och visade upp sej o grejade, men det som var roligast va att Dyssan bara jäspade!! xD hahaha! när vi hade ridigt klart och vi skulle gå hemmåt o mamma&Dyssan skulle gå hem till Klo igen blev mowitz helt förvirrad, han visste inte om han skulle följa med henne eller om han skulle gå hem igen. Stackarn! Han var verkligtn helt förvirrad.

Skrittade som sagt mest och travade bara lite, fast Dyssan töltade och + den där galoppen

Här kommer lite bilder!

mowitz-281209

mowitz-281209-2

och så Dyssan! :) och så Dyssan!

 

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback