29 december 2009 - Lite saker jag behöver…

Så nu är äntligen bloppisen ute! Hoppas ni hittar nåt ni vill ha.

Sen undrar jag om ni kanske har nåt som jag behöver?!

En svart sadelgjord st. 110cm-120. Den ska vara i läder, ha resor på båda sidor, anatomiskt och i bra skick.

En svart magplatta st. 110-120cm. den ska oxå vara i läder och inte för bred platta.

Hansbotäcke st.135cm. Färg spelar ingen roll bara den är i fint skick.

Skulle bli jätteglad om ni hörde av er! Om ni har nåt eller om ni vet nån som har det. ett annat + är om vi kan byta sakerna! Hör gärna av er till [email protected]

Efterlyses!!

Om ni vet nån som har:

Amerigo DJ/Vega jump, 17″ +2-2½ lr ev. Rodrigo Pessoa 16.5 xw”.

Även interreserad av att prova en Prestige Paris (eller Meredith) 37-38 i bommen 17″.

Så är jag jättetacksam om ni vill höra av er! Då det är dom sadlarna som Mowitz kan ha.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback